WYNIKI SZKOLNEGO POKAZU TALENTÓW „TALENTYNKI 2020”

Prezentacje oceniało jury w składzie:

1. Pani Agata Bystrzycka - przewodnicząca Rady Rodziców
2. Pan Jan Błaszczyk - dyrektor GOK w Topólce
3. Pani Ewa Budzińska - studentka kierunku wokalno-aktorskiego, instruktor śpiewu
4. Pani Anna Orłowska - nauczyciel bibliotekarz
5. Pani Paulina Kontowicz - nauczyciel j. niemieckiego
6. Pani Lila Wajer - wychowawca świetlicy szkolnej

WERDYKT JURY:

KATEGORIA I: klasy 0-III

I miejsce - Alan Maciejewski - kl. IIa
II miejsce - Alicja Głowacka - kl. IIIb
III miejsce - Marcjanna Kozińska - kl. IIIb (prace plastyczne)
Wyróżnienie - Aleksander Sadowski - kl. 0b
Wyróżnienie - Aleksandra Sobczak - kl. Ia

KATEGORIA II: klasy IV-VIII

I miejsce - Alicja Orszulak - kl. Vc
II miejsce - Milena Rybacka - kl. VIIb
III miejsce - Malwina Piasecka - kl. Vc
Wyróżnienie - Izabela Orłowska - kl.VIa
Wyróżnienie - Maksymilian Makowski - kl. VIb

NAGRODY PLEBISCYTU FACEBOOKOWEGO:

KATEGORIA I
Alan Maciejewski - kl. IIa

KATEGORIA II
Malwina Piasecka - kl. Vc

Wszystkim uczestnikom tegorocznych Talentynek bardzo dziękujemy. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Waszych talentów i umiejętności. Dziękujemy także jurorom, którzy podjęli się niełatwego zadania i ocenili prezentacje oraz wszystkim, którzy włączyli się do naszej zabawy i zagłosowali w plebiscycie. Dyplomy i nagrody zostaną wręczone podczas najbliższej uroczystości w szkole.
Sponsorami nagród są: Rada Rodziców, dyrektor szkoły Pan Grzegorz Pierucki oraz Pan Jarosław Grudzień.

Jeszcze raz dziękujemy za wspólną zabawę!

Samorząd Uczniowski

 


ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU PLASTYCZNEGO: „PORTRET MOJEJ MAMY”

Gratulujemy wszystkim uczestnikom konkursu wykonania pięknych portretów. Dziękujemy jurorom, że podjęli się niełatwego zadania oceniania prac, a wszystkim biorącym udział w plebiscycie facebookowym o Nagrodę Publiczności za oddane głosy.

Jury w składzie: wice dyrektor – p. Elżbieta Budzyńska, przewodnicząca Rady Rodziców – p. Agata Bystrzycka, instruktor plastyczny w GOK w Topólce – p. Iwona Waszak, nauczyciel plastyki – p. Eliza Ospalska–Grudzień, uzdolnieni  plastycy: p. Grażyna Błaszczyk i p. Barbara Przybysz, przyznało następujące miejsca i wyróżnienia:

I miejsce – Aurelia Wiśniewska – kl. IIIb 

II miejsce – Zofia Kordylak – kl. IIb

III miejsce – Aleksandra Chłodzińska – kl. IIb.

Wyróżnienia:

- Leon Dobiecki – gr. 0b

- Zuzanna Desecka – gr. 0b

- Marcjanna Kozińska – kl. IIIb.

 

Werdykt publiczności:

I miejsce – Leon Dobiecki – gr. 0b 

II miejsce – Aleksandra Chłodzińska – kl. IIb

III miejsce – Zuzanna Desecka – gr. 0b

Sponsorem nagród jest Rada Rodziców i organizator konkursu Lidia Wąsikowska.

Dziękujemy wszystkim za wspaniałą zabawę!

Organizator konkursu:

Lidia Wąsikowska


TALENTYNKI !

Drodzy Uczniowie!
1 czerwca obchodzimy Dzień Dziecka. Jednym z punktów obchodów tego święta miały być Talentynki, podczas których mieliście prezentować swoje talenty i wyjątkowe umiejętności. Obecna sytuacja związana z pandemią nie pozwala nam, tak jak zawsze, spotkać się na wspólnej zabawie. Mamy jednak dla Was propozycję. Jeżeli chcecie pochwalić się swoimi talentami (śpiewem, tańcem, grą na instrumencie, recytacją, zdolnościami plastycznymi, bądź i innymi, np. sportowymi), nagrajcie film lub zróbcie zdjęcie i prześlijcie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do soboty 30 maja. Nadesłane przez Was materiały od 31 maja będą umieszczone na facebooku szkoły i oceniane w dwóch kategoriach:
- kat. I: klasy 0 – III,
- kat. II: klasy IV – VIII.
Powołane jury przyzna trzy nagrody w kat. I i trzy nagrody w kat. II.
Ponadto w każdej kategorii przewidziana jest też nagroda publiczności, czyli Wasza, Waszych rodziców, rodzeństwa, przyjaciół i znajomych. Zwycięzcami publiczności zostaną Ci, którzy zbiorą pod swoimi nagraniami lub zdjęciami największą liczbę lajków, które można oddawać do 5 czerwca włącznie.
Zachęcamy serdecznie do przesyłania zdjęć i filmów, a wszystkich pozostałych do oglądania, lajkowania i wspólnej zabawy!

Samorząd Uczniowski


Uwaga !
Drodzy uczniowie, z okazji "Dnia Matki" ogłaszamy konkurs plastyczny dla dzieci i uczniów klas O - III. 
Temat pracy - "Portret mojej mamy".
Technika - dowolna (kredki, farby, wyklejanka, itp.).
Format - kartka z bloku A4.

Skan pracy lub jej zdjęcie, jak najlepszej jakości, proszę przesłać w wiadomości prywatnej na facebook szkoły do niedzieli 24 maja.
Autorzy drugiego i trzeciego miejsca w klasyfikacji konkursowej otrzymają upominkowe gadżety, a nagrodą główną za otrzymanie miejsca pierwszego będą dwa bilety wstępu do kina (dla autora pracy i jego mamy).

Zachęcam do udziału w konkursie i z niecierpliwością oczekuję na portrety Waszych mam.

Warunkiem przyznania nagrody głównej jest udział w konkursie minimum 10 uczestników. W przypadku mniejszej liczby uczestników, trzy pierwsze miejsca będą uhonorowane upominkami.

Prace muszą być wykonane od początku do końca samodzielnie!

Wszystkie prace będą opublikowane na facebooku szkoły.

Organizator konkursu:
wychowawca świetlicy szkolnej - Lidia Wąsikowska


Kangur


Szanowny Wychowawco !

W związku z organizowanym w naszej szkole „Dniem Zdrowia i Urody”, Rada Rodziców wraz z Dyrekcją Szkoły ogłasza konkurs plastyczny pod tytułem „Zdrowie i uroda w oczach ucznia”.  Każdy z wychowawców proszony jest o przekazanie minimum dwóch prac plastycznych ze swojej klasy.

Rada Rodziców

 

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO „ZDROWIE I URODA W OCZACH UCZNIA”

 

ORGANIZATOR:

Rada Rodziców i Dyrekcja Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Topólce.

CELE KONKURSU:

  1. Promowanie wiedzy na temat zdrowego trybu życia.
  2. Zachęcanie uczniów do poznawania tajników zdrowego żywienia.
  3. Uświadomienie, jak ważne jest zdrowe odżywianie się i dbanie o zdrowy tryb życia.

UCZESTNICTWO W KONKURSIE

Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch kategoriach wiekowych:

  1. Uczniowie zerówek i klas I-III.
  2. Uczniowie klas IV-VIII.

ZASADY KONKURSU PLASTYCZNEGO:

Technika wykonania prac: rysunek, malarstwo, grafika-techniki płaskie, bez użycia materiałów sypkich.

Format prac: A3 i A4.

Ostateczny termin oddania prac: 13 marca 2020 r.

  1. Jury powołuje Organizator konkursu. Zadaniem jury jest ocena prac plastycznych zgodnie z ustalonymi kryteriami.
  2. Każda praca powinna mieć tylko jednego autora. W konkursie nie mogą brać udziału prace zbiorowe. Każdy uczestnik konkursu może przedstawić tylko jedną pracę.
  3. Przekazane na konkurs prace nie będą zwracane ich autorom, pozostaną własnością Organizatora i będą służyć jako dekoracja podczas imprezy szkolnej ph. „Dzień Zdrowia i Urody".
  4. Prace powinny być podpisane na odwrocie (imię i nazwisko, klasa).
  5. Prace na konkurs można oddawać w dniach od 11 do 13 marca do biblioteki szkolnej.
  6. Uroczyste wręczenie nagród nastąpi w marcu 2020 roku, podczas Dnia Zdrowia i Urody.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest akceptacja warunków niniejszego Regulaminu.
  2. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej szkoły.
  3. Organizator zapewnia nagrody i dyplomy dla laureatów konkursu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie rozstrzyga Organizator.
  5. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.

W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt z Radą Rodziców:

Agata Bystrzycka 
tel.: 535-888-252

 


 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaprasza do projektu edukacyjnego pod nazwą „Projekt z ZUS” skierowanego dla uczniów szkół podstawowych.

 


 

II walentynkowy konkurs „Miłość niejedno ma imię”

 


 

Wojewódzki Konkurs Plastyczny "OBRONA CYWILNA WOKÓŁ NAS" - "112 - RATUJĘ, POMAGAM, NIE BLOKUJĘ"

 


 

Regulamin XII edycji ogólnopolskiego konkursu na projekt historyczny pt. Póki nie jest za późno 2019/2020

Formularz zgłoszenia 

formularz sprawozdania

 


 

OGÓLNOPOLSKI KONKURS PLASTYCZNY ,,ZAMKI I PAŁACE W POLSCE”

 



REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNO-LITERACKIEGO

"W hołdzie Żołnierzom Wyklętym" - edycja VI

>> regulamin <<



Eliminacje Gminne Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym odbędą się 8 kwietnia 2019 r. o godz. 10.00

 

Na stronie Polskiego Związku Motorowego:

 https://www.pzm.pl/bezpieczenstwo-ruchu-drogowego-turnieje/turnieje

znajduje się regulamin oraz przykładowe testy.

 

Więcej testów dla szkoły podstawowej:

https://www.pzm.pl/turnieje/szkola-podstawowa-testy-brd-i-mtm

 

Wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia. Zainteresowani turniejem zgłaszają się do Pana Andrzeja Szwedka

 


 

Materiały dot. konkursu PPOŻ: Pobierz

Źródło: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kolbuszowej